DULU & sekarang


Yang dipanggil manusia tu sama je kan??
LUARAN semua TERBAIKKKK
1st TIME dulu jumpa, TERBAIKKKKK
tapi sekarang,
tunjuk belang kau!
memang TERBAIKKK la wehhhhhh!
.
dulu bajet, kau sorang alim kat dunia ni,
sekarang kau buat perkara yang sama gak,
mana alim kau pergi??
.
dulu bajet, kau sorang yang baik kat dunia ni,
sekarang kau nak heboh2 kan kebaikan kau tu,
bagi satu dunia tahu,
tu yang kau suka sebenarnye kan?
.
dulu bajet, kau sorang kawan baik yang paling tiptop kat dunia ni,
sekarang kau berlagak macam kau dah tak kenal aku dah kan?
.
dulu bajet, kau sorang sayang aku bagai nak rak,
sekarang kau nak main2 pulak,
macam la aku percaya cakap kau kan??
.
dulu bajet, macam aku sorang yang rapat dengan kau kat dunia ni,
sekarang hilang jugak,
sebab kau ingat diri kau tu suci sangat kan baik la konon.
.
Aku tau, aku pun tak sempurna,
tapi aku tak macam korang,
hilang saat aku memerlukan seseorang,
yang boleh dengar apa masalah aku,
yang boleh tenagkan aku,
yang boleh jadi pendengar setia,
.
aku boleh buat, kenapa korang tak boleh??
.
manusia,
BOLEH BERUBAH kan?
MASA je yang TENTUKAN

THE END of post. Thanks for reading

4 comments:

Anonymous said...

pehal ngan ko nih?

yaya said...

pehal gn aku lak,
pehal gn ko? spe ko?
=.="

kinaaa said...

spe wehh ?

yaya said...

huhu ada laaa cyg ;)

©copyright R A D D I U S all rights reserved