Story of KMS Part (iii)


Assalammualaikum wahai bloggers sekalian :D
*HAHA macam betul je ada bloggers yang usha blog aku ni HAHA =.=”

Okay, takpe takpe, kita lupakan pasal tu,
Ermmmm, agak agak la kan, Dira nak cite pasal apa?
Ahahhhh!

1st of all, Dira nak bagitau ni officially, tanggal 26 Apr 2012,
Jeng jeng jeng… Dira dah abes matrik!! Huhuuuu :D
Yeahh, akhirnya!

But, rasa macam ada yang tak kena bila;

Tak dapat sarap pagi kat makcik Carina.
Tak dapat belajar kat bilik tuto, DKK, Andromeda lagi.
Tak dapat macth bola baling dengan team lagi.
Tak dapat jumpa lec kat cubical lagi.
Tak dapat main laying-layang dekat dataran kosmik lagi.
Tak dapat pegi surau As Sufi lagi.
Tak dapat buat jamuan kelas lagi, makan cheesecake dengan classmate lagi.
Tak dapat buat keje tuto sampai lewat malam lagi.
Tak dapat pegi lab, pakai baju lab, bedah tikushh lagi.
Tak dapat pegi Library lagi *opss, saya jarang pegi situ HEHE
Tak dapat pegi koop, makan ais krim lagi, kan kan? :D

Fuhhhhhh, panjang betul. Ni pun mesti ada yang tertinggal lagi,
Takpe lah, janji kenangan tu masih ada dalam ingatan kan…?
Hurmmm,
dalam masa kurang daripada setahun,
macam mana tempat ni boleh buat aku sayang sangat nak tinggal kan nya?


Ahah, hari pertama aku masuk KMS, 
ni la perkara pertama yang aku buat. HAHA
gantung calendar tu satu kemestian untuk Dira. 
Penting lah kan, setiap hari tu mesti bermakna untk dicatatkan ;)


Oo yeahh, hari pertama lagi aku dah jumpa kucing kat sini kuat berdating HAHA :D

Okay lah sampai sini dulu,
Nanti kita sambung lagi, okay takk? ;)
Okay byebye ;)

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.
‘Perpisahan’ adalah kemestian apabila pertemuan berlaku. Setiap ‘perpisahan’ itu ada hikmahnya. Persahabatan kukuh pasti tidak akan goyah hanya dengan ‘perpisahan’.Sahabat, aku sayang engkau kerana Allah.

PS;
Dira tak kan lupa walau sesaat pun kawan-kawan dan orang yang pernah Dira kenal kat sini.
Sebab kat sinilah permulaan sebuah pertemuan :)




THE END of post. Thanks for reading

2 comments:

Anonymous said...

Sedihnya........:(

Anonymous said...

seronokkan kt sne? ;)

©copyright R A D D I U S all rights reserved