Wa cite Lu baca

holaaa! :D
hari kem hari tu lupa nak upload gambar lahh
hehe
ini kem sama budak KPA yang
sengal-sengal belaka. HAHA
*kalau dorang tau ni,habes aku =.="


poyo je lebeh HAHA


persembahan alam aku dengan SHASHA.
jadi pokok bunga baiii kiteorang! :D


padan muka kau adam! HAHA


siap sedia! berPERANG!!


aktiviti melukis.


memang mata aku bole nampak! HAHA
.

jalan-jalan jom! :D


wan posing dulu! HAHA


we rock! :D


tudung aku memang serabut.
wa tak kesah la baiii :D
.

wan and iqmal @ otan :)




dah.
tu jelaa.
malas aku nak upload banyak-banyak.
kau tengok ke?
HAHA
kalau kau tak nak tengok,
dipersilakan BERAM
heheh ^.^
chill bebeh!
*
yang penting makanan kat kem ni sedap
wahahaha :D
bile nak berbuka nihh? =.=

THE END of post. Thanks for reading

4 comments:

ummi najwa said...

aku xdpt join =.="
makanan je penting eh kau haha

dira said...

hahahaha
tu la kau :p
biase la derr :DD

ma~ said...

ahh..it seems fun ;)

dira said...

;) yeahh you right! :D

©copyright R A D D I U S all rights reserved