Jealous sudah

Semakin BOSAN dengan perangai MANUSIA yang
.
-jahat .
-tak berhati perut .
-suka menyusahkan orang .
-crazy like anjenggg!
-du not know how to appreciate someone.
.
kenapalahh mereka tak puas puas menderitakan orang lain?
apa yang mereka nak?
.
ni satu lagi,
siapakah anda wahai _ _ _ _ .. _ _ _ _ _?
kenapa setiap kali kena tag (facebook) kat gamba kelas aku,mesti ada kau??
dengan terus terang aku cakap,
aku jealous
yelaaa,kau sape masalah nye?
nak sebOk sebOk kat kelas aku!
PAHAL doe???!!
kau bukan kelas aku tau tak?
sedar diri tak?
kau tu baru form bape.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~
saba saba saba Dira
.
ahhh!
semakin BOSAN, ada paham??
.
*facebook macam bodooo -____- malas nak layan!



BYE facebook. i'm leaving you for a while


THE END of post. Thanks for reading

11 comments:

pka said...

wow.sape ur jealousy tuh?;)

ummi najwa said...

weyyy anjeng mmg anjeng kan hahaha ape ayt aku ni -_________-"
pape je r :D

dira said...

pka:- ade aa sorg budak ihh -___-

tikushh:- hahahaha ciplak skali skala xley ke HAHA

pka said...

sape sape??? :D

fieraimie said...

dira!!
ko x cter pape kat aq un!
ish...
x aci la nie!

dira said...

pka:- nanti I cite kat you kt skola k? hehe

dira said...

shasha:- hohoho.nanti aku cite aaaa..haihh :D

pka said...

okeyh.i tggu u ;)

dira said...

hahahaha :D
bgos3 :))

kinaaa said...

o I C! 0.o.0.0

dira said...

whatttt??!
HAHAHA :D

©copyright R A D D I U S all rights reserved