apaaaa??

Lain kali,,,
kalau aku tanyaaaaaaaaa,,,
JAWAB lahhhhh!!!
ngeeeeeeeeeee =.=''
.
.
ape hal wehh?? asik-asik nak marah jerr?? DEMAM? SAKIT? ke da TAK BETOL?
hahahaha:DD suke hati aku la wehh! kau susah ke?
.
.
sejak akhir2 nie dira byk dengar lagu jiwang doe!
HAHA salah satu sebabnya ialah,kat dalam bas aku da semakin galak bukak lagu jiwang!
walawee! layannnnn baekkk punyerrr laaaaa!!
Pagi buta dengar, Tengahari buta pon dengar :D
aku sampai da hafal la wehh lirik dia :DD
jiwang kalau yg bole tahan tak pe gak.
Ni,,KARAT punyerrr!! wadoii wehh tp sedapp senarnya :D
dah dah dah!! -.-
.
.
oke,today nak discuss fasal apa?
oh yahh, hari ni dira g skolaaaaa :DD
hari sabtu pulak tuuuu:D
walahhhhai..rajinn nieee!
nak jumpa cekgu sej,nak blaja add math la wehh
HAHA lol
Tak ada apa yang menarik,,
semua macam biasa =.='
.
.
Dah,tu jela nak cakap,
nak dengar lagi??
datang rumah aku :DD
.
.
**
nak dengar lagu jiwang best tak?
cuba carik:-
tajuk "Balasan janji palsu"
penyanyi "leon"
sedap wehh!! try arr dengar :D


THE END of post. Thanks for reading

No comments:

©copyright R A D D I U S all rights reserved