Tahap XVII


rinduuuuuuuuuuu
rinduuuuuuuuuuu
rinduuuuuuuuuuu
rinduuuuuuuuuuu
rinduuuuuuuuuuu
kawan lama!!!
**haifa,haliza,iman,syafika,. . .
(maaf; yangg lain tak berapa nak ingat! muahahahaha)
ala,sebenarnya dorang je yang paling rapat mase sekolah rendah duluu :D
lama gila tak contact dengan dorang!! lebihh 4 tahun gak arr hohoho
sekali cuti ahad yang lepass, ada orang msg ???? sape erk??
huh~
.
aku: ni sape??
die: one of ur old friend..
aku: ayoooo~ ramai kott, yang mane erk?
die: iman dayana.kenal tak??
aku: iman?????!!! kenal kenal kenal!!
.
hahaha :D seronok dapat contact balik dengan mereka!!
mereka?? ohh,ya! lepas tu, aku minta num kawan yang lain.
yoopp,best nyerrrr :D
pepatah sikit; happy tak terkata!!
wahahaha:D tak pernah dengar pun pepatah tu??
yoop! aku memang suka merepek! muahahahaha:D
sekian

THE END of post. Thanks for reading

3 comments:

ummi najwa said...

kt aku x rindu? haha xpe aaa

dira said...

ek eley ek eleyyy
HAHAHAHA
rinduuu laaaa :D
mne ley xrindu kt kushhh HAHAHAHAHA

ツhʋƨиα ツ said...

wohohhoho/.
besttt tuu !!

©copyright R A D D I U S all rights reserved