tagged 3

1. Apa perasaan anda sekarang?

lapa:)

2. Saya nak makan?

cheesecake
(rindu cheesecake!)
(sesape belikn bule?)
.
3. Impian saya?

YOU

4. Haiwan yang saya takut?

haiwan?
sume makhluk Allah.
wtpe aku takut.
;DD

5. Saya harapkan?

YOU again!

6. Jika boleh putarkan masa?

nk kembali kpd form 2 please....

7. Saya pada 10 tahun akan datang?

berkerjaya:)
(da kawin kott;DD)

8. Handphone saya adalah sebuah?

..adalah sebuah handphone:)

9. Saya pernah bercinta sebanyak?

perlu ke bgtw?

10. Saya suka pada?

DIA
(Bukan kau lah!)

11. Kawan2 saya?

merupakan kwn yg the best!

12. Pernah dikhianati?

x

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?

dia? spe tu?

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
you all-.-

THE END of post. Thanks for reading

No comments:

©copyright R A D D I U S all rights reserved