FIRE!!!!!

2 july 2009,i bru blek uma dr skola gn family sume. Cz bru lps amik result exam ptghn. mse kteorg balek sume uke je. tade pape un yg blaku. kire2 kol 12 jugak la.

beberape minit kemudian; bau semacam! bau terbakar!! kteorg sume kuar rumaa. skali upenye umah jiran kteorg terbakar!!!! takot giler!! api marak sgt sgt sgt!! BOMBA plak lmbt die satu macam!! bodoo! da abis terbakar sume bru nk smpai!! pemilik uma tu bole diktekn aku knl gk ar. huh kesian kt die! uma dia abiss ranap!!

dikatekn punca kebakaran uhh drpd bilik atas. LITAR PINTAS! as say as saying. nasib baek punca kebakaran dr atas! so,sempat la selamatkn gas,gn peti ais sume! cz klu xalih mende yg bahaya tu,maybe boleh meleTOP satu tmpt tu!! tp,pape pon kesian sgt!! uma tu dala uma beli! uma dorg! then lps ni nk dok mne??HUH.

sume yg terjadi tu kn ade hikmahnye. siyes aku nk nangis td tgok api tu marak sgt!! jiran sebelah punye bumbung da terbakar jugak! HUH. aku da risau sgt! nk lg bile dgr bunyi meleTOP! n bunyi siling atas n bumbung uhh jaTOH! siyes mate aku da berair da mse tu!
tu baru aku yg jauh dr dorg. cmne lak tuan rumaa nye?? msti da meraung-raung daa.
kteorg satu family doakn yg terbaek utk tuan rumah dan keluarga.amin........


**tp aku tetap xpuas ati gn bomba uhh! dtg lmbt sgt!!! lembab! kesian tuan rumaa uhh!

THE END of post. Thanks for reading

1 comment:

Anonymous said...

haha.uma ko cne??celamat tak?

©copyright R A D D I U S all rights reserved