Tragedi di kelas.heh;

waaahaaaa...ape nk cite ehh..
emmm,pagi tadikn,ckg kimia aku memberi nasihat.

"kpd sesiape yg mencuri potassium dlm makmal sila pulangkn balekk"

selain itu ckg ckp,
"saya sudah gagal dalam mendidik kamu sume"
"saya rasa seperti nak pergi ke pejabat dan memeberi tahu pengetua utk tidak lagi
mengajar kelas 4nurani"

saat tu kami2 sume kat blakang da terkejut sgt222 cm berok!!haha;))
saat tu juga kami se geng menyumpah2 org yg mencuri brg tu dr makmal!!
sanggup die wat kje bodooooooo tu!!
nak bunuh diri ape!!
hooo;)) ter emo skit..hehe;)

aku jadi makin bengang bile bdk laki klas aku cm benggong.slalu wt ckg maraaa jee..
xbaek begituuu!!(haha..ayt skemaa je)
tp,mmg betol ape..
sikap tu harus dikikis dr setiap pelajar.supaye pelajar jadi lebih bertanggungjawab
(praktis wt krgn..hoho)
aku agk kn..dorg tu nak bunuh diri laa..
xsenonoh wt mende2 pelik..ish3
btw,ckg,relax jee..mereke akn mendapat balasan nye kalau mereke mmg salah..
betol tak ckg??

"cikgu: yee,betul tu..bgos dira.."

hahaha..sengal aku..
weeee,ade citee baek punyee..
nak tw x??
xyh laaa..

sje je wat gempak kotttt..hahahahaha;DD

THE END of post. Thanks for reading

No comments:

©copyright R A D D I U S all rights reserved